Wedstrijdverslag | MB2 vs MB3

Ik ben Anouk Bos. Ik ben 14 jaar oud en speel in de B2 bij Havoc. Ik ben Sara ten Brinke. Ik ben ook 14 jaar oud en speel in de B3 bij Havoc. We hebben twee jaar lang in hetzelfde team gezeten en dit seizoen helaas niet meer. Dit was even wennen. Uiteindelijk zitten we wel bij elkaar in de poule. Dit vonden we erg dubbel want het is wel leuk om tegen elkaar te spelen, alleen jammer dat er geen 2 winnaars kunnen zijn. We willen natuurlijk allebei graag winnen. Wie er dan uiteindelijk wint maakt voor ons niet echt uit. We moesten donderdag 27 oktober tegen mekaar spelen in de Bouwmeester.We vonden het allebei een leuke wedstrijd en allebei de teams hebben goed gespeeld. Uiteindelijk werd het 3-1 voor Havoc B2. We blijven er natuurlijk even goede vriendinnen om!
mb2-mb3