Vereniging

Volleybalvereniging Havoc is een vereniging waar gezelligheid belangrijk is zonder dat we de sportieve prestaties uit het oog te verliezen. We hebben veel verschillende teams van jeugd tot aan recreanten voor iedereen is er plek binnen Havoc. Waarom lid worden? Wij bieden onze jeugdleden de mogelijkheid om twee keer per week te trainen. 60% van ons ledenbestand bestaat uit leden die jonger zijn dan 20 jaar. Dus een goede mix tussen jong en wat ouder!

Ons heren 1 team speelt 1e klasse, ons dames 1 team promotieklasse en dames 2 en 3 spelen in de 1e klasse. Daarnaast hebben we in totaal 7 damesteams. Ook kent Volleybalvereniging Havoc een grote afdeling recreatie. Zij trainen één keer per week en spelen wedstrijden op een doordeweekse avond.

Volleybalvereniging Havoc is een zeer actieve vereniging. Zo worden er ieder jaar veel activiteiten georganiseerd. Ieder seizoen trappen we af met het jeugdkamp, daarna openen we het seizoen met het Open Weekend. Dit is een weekend waarin de nieuwe teams zichzelf presenteren, wedstrijden spelen en waar een feestje wordt gevierd. Verder organiseert Havoc het jaarlijkse beachvolleybal, buurtvolleybal, het wildtoernooi en het knieperkestoernooi.

Havoc kan bestaan door de vele vrijwilligers die zich allemaal goed inzetten voor Havoc. Wil jij ook een steentje bijdragen aan havoc? Kijk dan eens op de vacaturepagina of er nog vacatures zijn!

Kortom: wil je kennis maken met het volleybal en/of lid worden van volleybalvereniging Havoc, kom dan gerust eens kijken (of doe mee bij een training) bij een wedstrijd of evenement.