Wedstrijdverslag | Havoc MC5 – AAstad MC4

Hallo, ik ben Annelin Nijland. Ik ben 10 jaar.
Ik zit in C5. Samen met : Lieke, Tiara, Isa, Femke, Denise ,Wieke en Demi. Wij maken Havoc aardig wat bitterballen afhandig omdat we al heel vaak gewonnen hebben met 4-0. We hebben nog maar één keer een set verloren. Het is altijd super gezellig. Onze trainster is Lucia en leert ons heel veel. Samen met Danique Vaanhold en Maud Spoolder. De laatste wedstrijd afgelopen zaterdag was de eerste set super spannend; de tegenstander dacht gewonnen te hebben toen het 24-25 stond maar waren de twee punten verschil vergeten. Met heel veel spanning hebben we toch de set gewonnen met 30-28. De rest van de sets gingen makkelijker. En ja, het was weer bitterballentijd die Ellen heerlijk voor ons heeft gebakken.