Wedstrijdverslag | Wevo70 MB1 – Havoc MB1

Na een mooie overwinning van vorige week zaterdag, wilden we dit gevoel een vervolg geven door te winnen van de nummer 4, Wevo 70 MB1. Na een spannende verloren 1e set, met veel serve fouten, gingen we de tweede set toch in met goede moed. Door het enthousiasme en de goede serves van onze spelverdeler Demi konden we deze set binnen slepen. Verder naar de derde set, door de slimme aanwijzingen van onze coach Angelique en de goede, gevarieerde set-ups konden de aanvallers makkelijk de punten binnenhalen, deze set wonnen we dan ook met 14-25! De vierde set was het aller spannendst, door deze spanning gingen er een paar ballen fout, maar die haalde onze passer/loper Rosan weer in met een hele mooie serve serie waardoor we weer dik voor stonden. In het midden van de vierde set ging onze midden, Maud S door de enkel, maar gelukkig is iedereen in ons team goed en kon Maud K het werk overnemen. We waren een beetje van slag, maar door de goede aanmoediging van het publiek konden wij ons weer herstellen. Na een mooie door tik bal van Demi haalden wij de vierde set ook binnen!
Onze volgende thuiswedstrijd is op 10 december, deze wedstrijd spelen we weer tegen Wevo 70 MB1, winnen kunnen we zeker, maar met jullie aanmoediging gaat het vast nóg beter, tot dan!
Groetjes MB1
b1