Volleyfestival van start gegaan!

Temperaturen stegen naar ongekende hoogte in sporthal de Bouwmeester vandaag, donderdag 22 juni 2017. De eerste spannende wedstrijden van het Volleyfestival zijn gestreden en menig zweetdruppel is gevallen. Daarnaast is de eerste prijs al uitgedeeld, de facebookactie is gewonnen door de Woody’s.
Zij hoeven dus geen inschrijfgeld te betalen, gefeliciteerd dames en coach Frans!

Na een snikhete donderdag kwam er aan het begin van de avond gelukkig wat afkoeling waarna de regenboog boven de sporthal verscheen.

De Havoc kantine is door de Volleyfestival commissie omgetoverd tot een gezellige tropical aangelegenheid. Ook de sporthal is aangekleed in tropische sferen.
Het schema van het volleyfestival ziet er als volgt uit:
Vrijdag 23 juni: het Jeugdvolleyfestival begint om 18.35 uur en aansluitend om 19.15 uur de eerste ronde bij het Volleyfestival. 21.55 uur laatste wedstrijd.
Woensdag 28 juni: het Jeugdvolleyfestival begint om 18.00 uur en aansluitend om 19.15 uur de eerste ronde bij het Volleyfestival. 21.55 uur laatste wedstrijd.
Donderdag 29 juni: het Jeugdvolleyfestival begint om 18.00 uur en aansluitend om 19.15 uur de eerste ronde bij het Volleyfestival. 21.15 uur laatste wedstrijd.
Vrijdag 30 juni: vandaag geen Jeugdvolleyfestival. Om 19.15 uur begint de eerste ronde bij het Volleyfestival. 21.55 uur laatste wedstrijd.
Donderdag 6 juli: het Jeugdvolleyfestival begint met de finales om 18.00 uur en aansluitend om 19.55 uur de eerste kruisfinales bij het Volleyfestival. 21.15 uur laatste kruisfinales.
Vrijdag 7 juli: Om 19.15 uur de eerste halve finales bij het Volleyfestival. Om 21.15 uur de finale wedstrijden.

Schema Jeugdvolleyfestival 22 juni – 7 juli 2017
Schema Volleyfestival 22 juni – 7 juli 2017

Wij zien jullie graag weer terug in de sporthal of in de kantine. En vergeet niet op 7 juli is de grote afsluitende finale in sporthal de Bouwmeester en de kantine! Houd de facebook in de gaten voor de laatste uitslagen en meer informatie!