Vrijwilligersmiddag Havoc 18 juni 2017

Alle foto’s zijn te vinden in het foto album op deze website!
Op zondag 18 juni hebben we een middag georganiseerd om onze vrijwilligers te bedanken! Vanaf 15.00 uur was het verzamelen in de kantine van de Bouwmeester en zijn we begonnen met koffie, thee, water, water, bier, soesjes en water! Om 15.30 uur vertrokken de eerste 2 groepen in tegengestelde richting op de fiets. De enige verplichting was dat men iets uit de verkleedkoffer mee moest nemen en opzetten. Dit werd enthousiast door iedereen gedaan. Onderweg moesten er 2 opdrachten worden uitgevoerd. De 1e opdracht was een selfie van de groep met inhoud van de eerste envelop. De 2e opdracht was iemand uit de groep verkleden met datgene wat er in de tas zat die is meegegeven. Halverwege de tocht bij de Watermolen was een rustpauze waar drinken en een kleine versnapering klaar stond. Na een uurtje fietsen was iedereen terug bij de Bouwmeester waar in de Party Zone iedereen groep een ludieke groepsfoto moest maken als herinnering aan deze middag. Rond half zes kwam het zeer goed verzorgde warm en koud buffet van onze sponsor de Eetalage. We hebben heerlijk gegeten en gedronken met ons allen. Tegen de klok van zeven uur hebben we samen alles opgeruimd en hadden we als verrassing het toetje… alle aanwezigen kregen twee muntjes voor bolletjes ijs bij onze sponsor IJssalon Wilderink. We willen alle vrijwilligers van onze vereniging enorm bedanken voor al het werk dat we met mekaar afgelopen seizoen hebben verzet! Zonder vrijwilligers hebben we geen volleybalvereniging! We gaan nu lekker vakantie vieren en maandag 4 september gaan we weer beginnen met de trainingen!
En noteer alvast in de je agenda: zaterdag 9 en zondag 10 september 2017 OPEN WEEKEND bij Havoc! Er staan weer veel leuke en verrassende onderdelen op het programma.
Allemaal een hele fijne vakantie! Tot ziens tijdens het beachvolleybal toernooi op de markt op 13-14 en 15 juli en anders voor de jeugd tijdens het jeugdkamp op 25-26 en 27 augustus.