REMINDER inschrijving Jeugdvolleyfestival

Je hebt nog een aantal dagen de tijd om je in te schrijven voor Jeugdvolleyfestival (voorheen jeugdbuurtbuurtvolleybal). Je kunt je nog inschrijven tot en met zondag 30 april a.s. Dus download het Aanmeldingsformulier Jeugdvolleyfestival en schrijf je in! Je kunt het aanmeldingsformulier mailen naar jeugdvolleyfestival@vvhavoc.nl.

Heb jij zin om samen met je vrienden en vriendinnen een paar wedstrijden volleybal te spelen voor de zomervakantie, dan is dit je kans!
Wij organiseren namens Havoc het Jeugdvolleyfestival (Jeugdbuurtvolleybal van vorig jaar) voor de B en C-jeugd. Dit viel erg in de smaak en daarom willen we het toernooi dit jaar doorzetten alleen in een iets ander jasje. Met het organiseren van het jeugdvolleyfestival willen we ook jongens en meisjes buiten Havoc met volleybal kennis te laten maken. Dus heb je afgelopen seizoen in de B of C jeugd gevolleybald dan kun je je hiervoor opgeven.
Je mag zelf een team samenstellen van minimaal 6 personen. Niet iedereen van je team hoeft op volleybal te zitten. Stel een team samen met al je vrienden.
Het jeugdvolleybaltoernooi is van 20 juni tot 7 juli en de wedstrijden worden doordeweeks gespeeld. Het ligt aan het aantal deelnemende teams hoeveel wedstrijden je moet spelen.
Wees op tijd en lever voor 30 april Aanmeldingsformulier Jeugdvolleyfestival in om mee te doen aan dit leuke toernooi!

Dit kun je inleveren via dit emailadres jeugdvolleyfestival@vvhavoc.nl of bij: Bente Baltink, Kwartelstraat 15 Haakbergen of Fleur Koenderink, Sleutelbloem 9 Haaksbergen.
(Dus niet in de Havoc brievenbus of inleveren bij je trainster/trainer!)

Verdere info krijg je te horen via het e-mailadres van jullie contactpersoon.

Groetjes van de Jeugdvolleyfestival Commissie Bente en Fleur.