REMINDER inschrijving Volleyfestival

Je hebt nog een aantal dagen de tijd om je in te schrijven voor Volleyfestival (voorheen buurtvolleybal). Je kunt je inschrijven tot en met zondag 30 april a.s. Dus download dit inschrijfformulier en schrijf je in! Je kunt het aanmeldingsformulier mailen naar volleyfestival@vvhavoc.nl.

Al jarenlang is Havoc’s Buurtvolleybaltoernooi een begrip in Haaksbergen waar teams van vrienden, buren of collega’s tegenelkaar strijden. Hierbij staat de sportiviteit en gezelligheid voorop. Dit blijft ook zo onder de nieuwe naam VolleyFestival.

Met de nieuwe naam Volleyfestival zullen een aantal dingen veranderen waarmee we hopen meer teams aan te trekken en toernooiperiode compacter in te delen. Wij denken dat dit ook ten goede komt aan de gezelligheid van het toernooi.

In de periode 20 juni t/m 7 juli 2017 speelt elk team ongeveer 2 wedstrijden per week. Elke wedstrijd bestaat uit 2 sets, elke set duurt 18 minuten. Hoe een en ander wordt ingedeeld is sterk afhankelijk van het aantal teams dat zich inschrijft.

Je kunt deelnemen in verschillende poules (minimale leeftijd in elke poule is 16 jaar):

– Heren
– Dames
– Mix Dames / Heren

De deelnamekosten bedragen € 50,- per team.

Heb je ook zin in een sportief en gezellig volleybaltoernooi geef je dan nu op! Doe dit dan uiterlijk 30 april a.s. middels dit inschrijfformulier. Graag het ingevulde aanmeldformulier sturen naar volleyfestival@vvhavoc.nl.