Mag ik straks ook weer meedoen?

Als gevolg van de coronacrisis krijgen meer gezinnen te maken met financiële problemen. Uit onderzoek van het NIBUD blijkt dat nu al 14% van de gezinnen overweegt het lidmaatschap van de sportclub op te zeggen omdat ze de contributie niet meer kunnen betalen.
Het Jeugdfonds Sport & Cultuur wil met verenigingen in Nederland het fonds onder de aandacht van de ouders te brengen. Het fonds betaalt de contributie en de benodigde attributen voor kinderen tot 18 jaar voor gezinnen met te weinig inkomen. Op onze website besteden we ruim aandacht voor het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Informatie voor ouders vind je hier.
Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan sporten!

Ook de Noaberpoort in Haaksbergen kan hierin een rol spelen. Verschillende buurtsportcoaches ondersteunen inwoners van de Gemeente Haaksbergen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken naar een sport- of beweegactiviteit. Er is individueel contact mogelijk, van eenmalig advies tot langdurige ondersteuning. Meer informatie kun je vinden op de website van Noaberpoort, buurtsportcoach.