In memoriam Sylvia Luttikhold-Middelhuis

29 december 1960 – 6 december 2022

Dinsdag 6 december ontvingen we het droevige bericht dat Sylvia is overleden. Vanaf september 1987 was ze lid van Volleybal Vereniging Havoc. In 2017 hebben we het 30 jarig jubileum gevierd. We hebben Sylvia leren kennen als een fanatieke en gedreven speelster bij de recreanten. Havoc en dames recreanten 4 verliezen in Sylvia een betrouwbare en enthousiaste speelster. Eén van de hoogtepunten was het behaalde kampioenschap in 2018 met het team. Bewonderenswaardig was haar kracht om naar de sporthal te blijven komen om haar team aan te moedigen. We blijven de mooie momenten die we samen met Sylvia hebben gehad koesteren. De ene keer met een traan en de andere keer met een lach.

Sylvia is helaas maar 61 jaar geworden. Ze blijft voor altijd in ons hart. We wensen Gerard, de kinderen en kleinkinderen veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.