Havoc dames 1 wint de beker van Regio Oost!

Voor Havoc dames 1 is dit een droomseizoen geworden! In de bekerfinale van Regio Oost wonnen de dames met 3-1 van Rebelle. Na het kampioenschap in de promotieklasse legde het team, dat getraind wordt door Jan Berendsen en Jim Sleebos, beslag op de dubbel. De Haaksbergse formatie won de eerste twee sets met 25-21 en 25-19. De Gelderse opponent deed daarna via 25-22 iets terug, maar in de vierde set besliste Havoc de wedstrijd, 25-23.

Met 2 volle bussen (en veel leden op eigen gelegenheid) zijn de supporters naar de Pathmoshal in Enschede afgereisd om onze dames aan te moedigen. Onder luid gejuich van meer dan 200 supporters was het een feest in de sporthal! Wat een ongekend seizoen was dit! Trots op onze dames en hun trainers maar zeer zeker ook op onze supporters!

Voor dames 1 van Havoc was het de kroon op een geslaagd seizoen. Door het kampioenschap komt dames 1 volgend seizoen uit in de derde divisie.

Laatste punt bekerfinale dames 1 22 april 2023 vanaf 2 kanten

Alle foto’s zijn te zien in ons Fotoalbum – VV Havoc

Foto’s zijn gemaakt door Elke Janssen, Stefan Hummelink en Angelique Kamphuis.