Trainen vanaf woensdag 23 juni t/m 9 juli bij v.v. Haaksbergen en in de sporthallen

We mogen weer écht volleyballen per 5 juni! Wel moeten we ons nog houden aan een aantal maatregelen. Vrijdag 27 mei is bevestigd dat er veel meer mogelijk is voor de binnensport per 5 juni. Zo is het maximum aantal personen per zelfstandige ruimte opgehoogd van 30 naar 50 en hoeven ook senioren gedurende het sporten geen afstand tot elkaar te houden. Daarbij mag de jeugd tot en met 17 jaar ook weer in competitieverband volleyballen en mogen de senioren eindelijk weer onderling wedstrijden spelen binnen de eigen club. Kortom, er kan weer echt gevolleybald worden.

Het trainingsschema vanaf woensdag 23 juni t/m 9 juli 2021, de algemeen geldende coronamaatregelen en de huis- en coronamaatregelen bij VV Haaksbergen vind je hieronder. Omdat sporthal de Bouwmeester gedeeltelijk t/m begin juli niet beschikbaar is voor binnen sporten in verband met de examens van het Assink, wijken we tijdelijk uit naar de Els.

Houd de website goed in de gaten, ook voor mogelijke wijzigingen en aanpassingen!

Buiten sporten betekent ook, dat we afhankelijk zijn van de weersomstandigheden. Vooral op de grasvelden kunnen we alleen trainen als het gras echt droog is om uitglijden en blessures te voorkomen. Het kan dus zijn, dat op de dag zelf door de TC in overleg met trainers besloten wordt dat trainingen die dag niet door gaan; mocht dit aan de orde zijn, dan proberen we dit zo vroeg mogelijk te communiceren.

Met vriendelijke groet,
TC / TC Jeugd VV Havoc