Zaterdag 15 februari halve finales Open Club

Zaterdag 15 februari worden de halve finales gespeeld van de Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen in sporthal Dorper Esch in Denekamp. Daar komen de beste 32 teams van Nederland van de CMV en C-jeugd bijeen! Ons CMV-team heeft in de voorronde op zaterdag 4 januari al heel wat laten zien door al hun poule wedstrijden te winnen. Ons meisjes C-team moest die dag flink aan de bak en won de laatste wedstrijd van die dag overtuigend waardoor ook zij door gingen naar de halve finale!

Het C-team bestaat uit: Lieke, Annelin, Isa, Pien, Femke, Evi, Elin, Elke en Merel. Het team wordt getraind en gecoacht door Anne, Kirsten en Aniek.
De volgende wedstrijden staan gepland:
09.45 uur Havoc MC1 – DeVoKo
13.00 uur Havoc MC1 – DOK
15.00 uur Havoc MC1 – SVI

Het CMV team bestaat uit: Amber, Demi, Femke, Jolijn, Loes, Lotte, Mila, Sam en Tess. Het team wordt getraind en gecoacht door Lucia en Hanneke.
De volgende wedstrijden staan gepland:
09.45 uur Havoc CMV – Dynamo Tubbergen
12.00 uur Havoc CMV – Krekkers
14.00 uur Havoc CMV – Dros Alterno
Net als op 4 januari gaat Henk Verbeek met het CMV team mee als scheidsrechter. Het team is zeer blij dat Henk ook nu weer mee gaat!

De teams gaan er met z’n allen een hele sportieve en gezellige dag van maken! Ze hopen natuurlijk op veel publiek! Hier moet je bij zijn! Kom de teams aanmoedigen net zoals jullie op 4 januari gedaan hebben! Het dak gaat er dan weer af!
Na de wedstrijddag gaan beide teams de sportieve dag gezamenlijk in de kantine van Havoc afsluiten door samen te eten. Hierbij zijn natuurlijk ook alle supporters van harte welkom!

TROTS OP DEZE MEIDEN EN COACHES πŸ’™πŸ’™