Wedstrijdverslag | MB1 – Apollo MB2

Ondanks dat we niet veel punten hebben en nog niet hebben gewonnen, begonnen we de wedstrijd met een goed gevoel. We moesten tegen Ecare Apollo MB2, die op dat moment nog laatste stonden.
We beginnen de wedstrijd goed en winnen dan ook de eerste set. De tweede set spelen we nog beter en winnen we dik met 25-13. De derde set winnen we ook. De vierde set wint Apollo jammer genoeg, mede dankzij veel technisch verkeerd gespeelde ballen die niet werden bestraft. Er werd veel gewisseld aan onze kant, waardoor iedereen ongeveer evenveel heeft gespeeld. Na de wedstrijd werd onze eerste overwinning van het seizoen gevierd met taart gemaakt door Angelique. We zijn heel blij met deze overwinning en we hopen dat we nog meer wedstrijden gaan winnen!
taart mb1-time-out