Vrijwilligersmiddag zondag 15 april

Afgelopen zondagmiddag 15 april was het om half drie verzamelen in de kantine van de Bouwmeester waar iedereen werd verwelkomd met een kopje koffie of thee en een heerlijke tompoes. Iedereen werd ingedeeld in een groep en voordat er gefietst ging worden moesten er eerst een aantal vragen worden beantwoord. Om kwart over drie stapte de eerste groep op de fiets om een rondje Haaksbergen te fietsen. Op de pauze plek moest er gegrabbeld worden en raden wat er in de grabbelton zat. Dit als onderdeel van de spellen. Onderweg kreeg men de opdracht om een ludieke foto te maken. Rond half vijf waren de eerste groepen weer terug waarna we aan de borrel zijn gegaan. Vlak voor het buffet om half zes werd de winnaar bekend gemaakt. Het was spannend maar wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven was het drieluik van een bepaalde groep. We noemen geen namen… maar dit zijn ze:
Oud papier voor Havoc. Bidden voor Havoc. Nieuwe mascotte voor Havoc.
Het buffet van onze sponsor restaurant de Eetalage werd om half zes bezorgd waarvan we allemaal heerlijk hebben gegeten! Het toetje mocht iedereen zelf bepalen. Bij onze sponsor IJssalon Paul Wilderink kon iedereen ijs naar keuze uitzoeken.
Voor nog meer foto’s ga naar ons fotoalbum en kijk naar Vrijwilligersmiddag 15 april 2018