Dames 3 kampioen!!!

Afgelopen zaterdag 14 april is dames 3 kampioen geworden! Eigenlijk waren ze vorige week al kampioen maar stonden ze qua punten gelijk met Vrivo (wel een wedstrijd minder gespeeld). Door zaterdag 1 set te winnen was het kampioenschap een feit. Deze werd met 25-11 gewonnen en het feest kon beginnen. Na afloop van de eerste set werden ze door de dames van Time Out’75 gefeliciteerd en hadden zelfs een taart meegenomen voor dames 3! De wedstrijd is uiteindelijk gewonnen door Havoc met 3-1 (setstanden: 25-11, 25-20, 20-25 en 28-26). De tribunes in de sporthal zaten vol en er was zelfs een trommelaar geregeld om het geheel nog meer in feeststemming te brengen (wat overigens zeer goed gelukt is;-)!!! Het “we are the champion” werd op de boxen gezet waarbij iedereen uit volle borst mee zong! Na afloop van de wedstrijd stroomde het veld vol met publiek om de speelsters en coaches te feliciteren. Daarna allemaal naar de kantine waar taart werd gegeten en meerdere malen geproost werd op het kampioenschap!
Na het douchen en omkleden stond de tractor met feestwagen klaar! De dames hebben zo’n 2 uur rondjes door Haaksbergen en omstreken gereden om iedereen maar te laten weten dat ze kampioen zijn geworden! Dames en Stefan en Jan, van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!
Het team bestaat uit: Anouk ten Barge, Heike Bokdam, Bente Boonk, Denise Bouwmeester, Sharon Mentink, Saranda Overbeek, Dagmar Swerink, Danique Vaanhold en Tessa Winkelhuis. Trainer/coaches: Stefan Hummelink en Jan Stuit.
Voor nog meer foto’s en filmpjes ga je naar ons fotoalbum Foto’s dames 3 kampioen 2017-2018