Vrijdag 7 juli finale avond Volleyfestival en een tropisch eindfeest!

Wij sluiten Volleyfestival op vrijdag 7 juli goed af samen met jullie. Op de finaleavond is er een DJ in de kantine van sporthal de Bouwmeester en kunnen we onder het genot van een borrel proosten op een mooi Volleyfestivaltoernooi! De eerste wedstrijden beginnen om 19.15 uur. De 2e ronde om 19.55 uur. De 3e ronde om 20.35 uur met hierin de eerste finale wedstrijd van de avond en om 21.15 uur worden er 3 finale wedstrijden uit 3 verschillende poules tegelijkertijd gespeeld.
Donderdagavond 6 juli is er al een finale gespeeld en wel in de heren poule sterk. Deze ging tussen de Sterallures en 12 promille. Na een spannende finale ging de hoofdprijs naar 12 promille.
We hopen vrijdag op veel aanmoediging van alle familie en vrienden van de deelnemende teams!
De kantine is vanaf 18.30 uur geopend en iedereen is van harte welkom!
Groeten van de Volleyfestival commissie, Lynn Koenderink, Jan Stuit, Aniek Wartena, Anneke Weekhout, Ilse Welling, Rianne Wijlens en Dames recreanten 4.
Foto album Havoc/Volleyfestival