Vossenjacht vrijdag 19 mei! FEEST!

De vossenjacht van vrijdagavond 19 mei was een gezellige happening. Van de CMV was bijna iedereen er, we hebben het dan over ongeveer 80 meiden van onze allerjongste jeugd! De meiden van de B en C1 en C2 hebben gezorgd voor de begeleiding van de groepjes tijdens de vossenjacht in het dorp. In het dorp was ook nog kermis wat af en toe zorgde voor hilarische momenten. Waar zijn toch de vossen???… en ja hoor … hoog in de kermis attractie! Dan maar even wachten tot ze er uit zijn om samen een spel te doen. De vossen waren dit jaar weer de leden van de jeugdkamp commssie. En ze hadden allemaal weer hun best gedaan om zich te verkleden. Het thema was Circus. Dat is ook het thema voor het jeugdkamp van eind augustus.
De groepen moesten in het dorp spelletjes doen om zo een letter te verdienen. Daarmee moest een woord gemaakt worden en dat was ‘circusartiest’. Met dit woord heeft het volgende team gewonnen: Jolijn Nijland, Noa Jongman, Carlijn Wiggers, Nienke Wijlens, Tess de Jong, Eva Diepenmaat, Ise Louwers, Merle Lankheet, Thais Meijerink en Lynn van der Laan!
Na de vossenjacht was er in de versierde kantine disco. Met een broodje knakworst bij terug komst werd er meteen gedanst. Christine en Riny stonden achter de bar en hadden alles picobello voor mekaar. Met Rick Hartemink als dj hebben we tot half tien met mekaar gedanst, ranja gedronken, chipjes gegeten en heel veel gezellgheid heid gemaakt! Bedankt namens de jeugdcommissie dat jullie er allemaal waren en dat we er samen zo’n leuke avond van hebben gemaakt!
De overige foto’s komen op de website in het foto album te staan.