Kwalificatie toernooi van zaterdag 20 mei!

Seizoen 2016/2017 is nog maar nauwelijks afgelopen of er moet al gefocust worden op volgend jaar. Vandaag werden namelijk de kwalificatietoernooien gespeeld voor de A-/B-/C-jeugd om een plekje te behalen in de hoofdklasse of eerste klasse voor komende seizoen!

MB1, onder leiding van Judith, heeft na een zware dag met maar liefst 7 wedstrijden de hoogste klasse bereikt! Toppers!

Ook C1, vandaag voor één keer onder leiding van Aniek in plaats van Anne, heeft een plekje in de hoofdklasse weten te bemachtigen!! Weliswaar al na “maar” 4 wedstrijden, maar dat was al spannend genoeg! Gefeliciteerd!

Helaas hebben MC2, MB2 en MB3 na vandaag nog geen recht om te spelen in de hoofdklasse of eerste klasse van komend seizoen. Gelukkig hebben zij vandaag al wel goed kunnen oefenen en hebben ze ook een hele leuke dag gehad!

Allemaal heel veel succes volgend seizoen, meiden en coaches!! Jullie zijn allemaal toppers!