Halve finales Open Jeugd Kampioenschappen 17 februari 2024

De Volleybaldirect Open (Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen) is het grootste en meest populaire jeugdtoernooi van ons land; jaarlijks beginnen 450 tot 500 teams aan de strijd om de nationale titel in één van de vier leeftijdscategorieën.

Volleybaldirect Open
De Volleybaldirect Open begint in januari met de voorronden, in februari volgen de halve finales, waarna bij de finales in april de prijzen worden verdeeld. Aan de best ‘overall’ presterende vereniging wordt de Jaap van Kasteel trofee uitgereikt.

Speeldata NOJK 2023-2024
Voorronde 6 januari 2024
Halve finale 17 februari 2024
Finale 30 maart 2024

Wedstrijdschema’s
Havoc speelde zaterdag 6 januari mee met een MC team en MB team voor een plek op de halve finale dag op 17 februari. Beide teams hebben zich hiervoor gekwalificeerd. MA speelt ook de halve finales op 17 februari. Zij waren de 1e ronde vrijgesteld. Waar en hoe laat er gespeeld wordt volgt zodra de Nevobo dit bekend heeft gemaakt.

Meisjes C