Steun Havoc tijdens de Rabobank Club Support 2022

Ook dit jaar doet de Beachvolleybalcommissie namens VV HAVOC mee aan de Rabobank Club Support actie. We staan daarbij vermeld onder de naam Beachvolleybal Haaksbergen – vv Havoc.
Vanaf 5 tot en met 25 oktober kan er worden gestemd en iedereen ouder dan 12 jaar, mét een Rabobankrekening kan stemmen.
Het principe is simpel: des te meer stemmen, des te hoger de bijdrage voor de vereniging. Dus ga naar de website en breng 2 van je 5 stemmen uit op de Beachvolleybal Haaksbergen – vv Havoc.

• Ga naar de site van Rabobank Enschede Haaksbergen – Club Support: Rabobank ClubSupport
  • Klik op deelnemende clubs en log in.
  • Zoek op Beachvolleybal Haaksbergen – vv Havoc en laat 2 stemmen achter voor onze mooie vereniging.

Dank je wel voor je stem!
Zo helpen we samen Havoc aan een mooi sponsorbedrag, waarmee we weer leuke dingen kunnen doen voor onze club en onze leden!