Start nieuw seizoen

Het mooie en warme weer laat ons nog het vakantiegevoel verder beleven. Hopelijk kijkt een ieder terug op een fijne en ontspannen vakantietijd. Wij hopen dat we dit seizoen met elkaar een ononderbroken volleybalseizoen mogen gaan beleven.

In het weekend van 26 t/m 28 augustus hebben wij ons jaarlijks jeugdkamp gehad met een record aantal deelnemers en weergoden die ons heel goed gezind waren! Een groot woord van dank aan de organisatie en alle vrijwilligers die dit mogelijk gemaakt hebben!

Komend weekend gaan we weer in de zaal “aftrappen” tijdens het Open Weekend. Middels dit jaarlijks terugkerend evenement waarbij we weer lekker vertrouwd raken met de bal en de vereniging. Wij hopen veel mensen te mogen begroeten tijdens dit weekend.

In verband met de algehele prijsstijging in de markt, zullen ook onze kantineprijzen per 1 september 2022 licht verhoogd worden.

Wij wensen iedereen een sportief, gezellig en geslaagd volleybal seizoen!

Hartelijke groeten mede namens het bestuur,

Dennis Ottenschot