1e plaats voor MB3, MB4 en MC4 op het Oliebollentoernooi in Hengelo!

juichen
Vandaag, vrijdag 6 januari 2017 heeft volleybalvereniging Webton uit Hengelo het jaarlijks gezellige Oliebollentoernooi voor jeugd teams georganiseerd. Het toernooi werd gespeeld in de OSG-hal. De wedstrijden begonnen vanmorgen om 9.00 uur en zijn zojuist om ongeveer 13.00 uur geeindigd.
Havoc deed hier aan mee met maar liefst 3 teams! MB3 was van de partij onder leiding van Dagmar Swerink! MB4 werd gecoached door de moeder van Tara en Lindsy Lassche en MC4 werd gecoached door Kirsten Lentink en Susan Nijhof! Alle teams hebben ook nog eens de eerste plek behaald! Ze kregen uit handen van de organisatie allemaal een bidon, een keycord en een zak oliebollen! Van harte proficiat meiden! Knap gedaan!
Uitreiking van de organisatie aan MC4 c4
Uitreiking van de organisatie aan MB3 b3
Uitreiking van de organisatie aan MB4 b4
De hele groep spelers en begeleiding van Havoc!!
groep