Officieel gekozen door de ALV: Ilonka en Dennis

17 januari jongstleden zijn Ilonka Spoolder en Dennis Ottenschot officieel gekozen door de Algemene Leden Vergadering om toe te treden tot het bestuur.
Ilonka Spoolder als voorzitter Technische Commissie en Dennis Ottenschot als voorzitter van onze vereniging. Voor degene die niet weten wie Ilonka en Dennis zijn, dit zijn ze;

In de nieuwsbrief van september 2017 stond onderstaand bericht maar nu zijn ze officieel gekozen.

Sinds dinsdag 29 augustus 2017 heeft Ilonka Spoolder de taken van voorzitter Technische Commissie overgenomen van Stefan Hummelink. Stefan heeft zich de afgelopen 4 jaar met hart en ziel ingezet voor onze vereniging in zijn functie als voorzitter TC en had al langere tijd aangegeven zijn functie te willen neerleggen. Gelukkig voor Havoc heeft Ilonka zich beschikbaar gesteld. Zij verzorgde de afgelopen 4 jaar de coördinatie van onze ABC jeugd en de afgelopen 2 jaar deed ze dat samen met Harriët Nijland.

Donderdag 6 september 2017 heeft Dennis Ottenschot zich beschikbaar gesteld als voorzitter van onze vereniging. Dennis heeft gisteravond al meteen bij de eerste bestuursvergadering van het seizoen gezeten. Dennis is al jarenlang actief binnen de VASH (Vereniging Aangepaste Sporten Haaksbergen) en blijft dit ook doen. Zijn jongste dochter speelt sinds 2 jaar volleybal bij de CMV. Hij ziet hoe groot het enthousiasme van al onze vrijwilligers is binnen onze vereniging en heeft zich mede hierom verkiesbaar gesteld als voorzitter van Havoc.