Finale Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen 8 april 2023

De Volleybaldirect Open (Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen) is het grootste en meest populaire jeugdtoernooi van ons land; jaarlijks beginnen 450 tot 500 teams aan de strijd om de nationale titel in één van de vier leeftijdscategorieën.

Volleybaldirect Open
De Volleybaldirect Open begint in januari met de voorronden, in februari volgen de halve finales, waarna bij de finales in april de prijzen worden verdeeld. Aan de best ‘overall’ presterende vereniging wordt de Jaap van Kasteel trofee uitgereikt.

Wedstrijdschema’s
Havoc speelde 7 januari mee met ons CMV team, MC team en MB team. MA was vrijgesteld van de voorronde. Zaterdag 25 februari zijn de halve finales gespeeld waar Havoc met alle bovenstaande teams meespeede voor een plek op de finale dag op 8 april. Alle teams hebben goed gepresteerd en alleen ons meisjes C team is door naar de finale dag op 8 april. Tijd en locatie volgen.

CMV team

MEISJES A