N3-1 KAMPIOEN!!!

Zaterdag 26 november is N3-1 kampioen geworden! Het team bestaat uit Leya Wissink, Lize Sengers, Sam Kruijswijk, Manouk Boomkamp en Lisse Cattier.
Dit nieuws heeft uitgebreid in Rond Haaksbergen en de Haaksberger Koerier gestaan!
CMV-N3-1 speelde haar laatste wedstrijd tegen Devoko. We hadden 8 punten verschil in stand en Devoko moest 8-0 van Havoc winnen.
Wij hadden dus genoeg aan 1 punt en deze werd meteen in de eerste set gehaald bij een stand van 1-1. Tijd voor een feestje was er nog niet echt, maar je zag aan de koppies van de meiden dat de spanning eraf was. Echter Devoko bleef fanatiek en de coaches alert, alsof ze nog konden winnen. Daarom bleef het toch nog een spannende wedstrijd tussen de meiden met een eindstand van 4-4. Maar na het eindsignaal van de scheidsrechter is Havoc N3-1 een terechte KAMPIOEN van 1e helft competitie 2016-2017 !!!!
Van harte gefeliciteerd meiden!!3-1SONY DSC