N2-1 Kampioen!!!

Bij N2-1 en N2-2 in de hoofdklasse A was het afgelopen zaterdag een spannende strijd om het kampioenschap. Beide zitten namelijk in dezelfde poule. Het ging tussen N2-1 van Havoc en N2-1 van Ecare Apollo. N2-1 had haar laatste wedstrijd op zaterdag 8 april al gespeeld. Deze werd met 8-0 gewonnen van Buvo N2-1.
Afgelopen zaterdag moest N2-2 van Havoc uitgerekend tegen N2-1 van Ecare Apollo spelen. Het was een spannende wedstrijd hebben we van de spelers en ouders vernomen. Havoc heeft welliswaar met 5-3 verloren maar deze 3 punten waren voldoende voor het kampioenschap voor Havoc N2-1!!
Met grote dank aan de speelsters van N2-2 van Havoc en hun mega grote inzet, is N2-1 van Havoc kampioen geworden! Het kampioensteam bestaat uit: Evi te Hoonte, Naomi ter Huurne, Phileine Jansen, Tess Kerver, Merel van der Meer en Janne Mentink. Ze worden getraind door Anouk Besteman, Manon Geuvers en Anique Busschers.
Havoc N2-2 is dit seizoen geeindigd op een prachtige 3e plek!! Van harte gefeliciteerd meiden! Het team bestaat uit: Lotte Blokhorst, Ise Louwers, Rosan Slotman, Nienke Wijlens, Carlijn Wiggers en Amber Winkelhuis. Ze worden getraind door Anouk Besteman, Manon Geuvers en Anique Busschers.
In de sporthal in Hengelo werden de medailles uitgereikt aan N2-1. Voor N2-2 waren er ook medailles voor hun welverdiende 3e plek.
Bij terugkomst vanuit Hengelo na de gespeelde wedstrijd was er weer veel gezelligheid in de Havoc kantine! Alles was versierd en natuurlijk kwamen er weer frietjes op tafel waar beide teams lekker van gegeten hebben.