MC5 Courtcrew zondag 25-2 bij wedstrijd Team Eurosped!!

Afgelopen zondag 25 februari was ons MC5 team de courtcrew bij de wedstrijd van Team Eurosped tegen Sliedrecht Sport! Het voltallige team van Lucia ten Buuren was aanwezig. Merel van Dijk, Roos Grooters, Isa Hendriks, Pien Kamphuis, Lieke Mentink, Elke Nijland, Isa Noordink, Femke Rupert en Elin Slotman. Onder luide aanmoediging van de ouders mochten de meiden de ballen aangooien aan de serverende dames van Eurosped en Sliedrecht en zorgden ze er voor dat de wedstrijd soepel verliep.
Ze hebben een geweldige middag gehad!

De volleybalsters van Team Eurosped hebben zich helaas niet kunnen revancheren voor de nederlaag in de bekerfinale. De ploeg van Jan Berendsen verloor met 1-3 van koploper Sliedrecht Sport. Sliedrecht Sport begon direct al goed door de eerste set met 20-25 naar zich toe te trekken. De tweede set was zeer spannend en met 26-24 trok de thuisclub aan het langste eind. In de derde set zat Eurosped lange tijd aan de goede kant van de score, maar in de slotfase was het opnieuw de gedoodverfde kampioen die met 22-25 net iets beter was. In de vierde set sloeg Sliedrecht al snel een gaatje en Eurosped bleek niet meer bij machte om dit te dichten. Met een ruime 17-25 setwinst greep Sliedrecht Sport met 1-3 de overwinning.
De volgende thuiswedstrijd van Eurosped DS1 is zondagmiddag 11 maart om 15.30 uur tegen VC Sneek DS1 in Sporthal het Punt te Vroomshoop.