Laatste nieuws Open Weekend

Volleybalvereniging Havoc organiseert dit jaar weer een Open Weekend. Kom langs dit weekend en kijk of volleybal iets voor jou is! Op 9 en 10 september zijn de deuren van sporthal de Bouwmeester geopend en is iedereen van harte welkom!

Op zaterdag 9 september openen wij het Open Weekend met oefenwedstrijden van onze ABC jeugd. C-jeugd = 12 t/m 14 jaar, B-jeugd = 14 t/m 16 jaar en A-jeugd = 16 t/m 18 jaar. Vanaf 9.30 uur worden de eerste wedstrijden gespeeld. Bekijk hieronder het wedstrijdschema zodat je kunt zien wanneer jij het beste kunt kijken:

Tijd Team
09:30–11:30 Havoc MC5 – Webton MC3 Havoc MB3 – Dynamo Neede MB1
11:30–13:30 Havoc MC2 – Dynamo Neede MC1 Havoc MC6 – Cupido MC1 Havoc MC4 – Rivo Rietmolen MC1
13:30–15:30 Havoc MC1 – Pollux MC1 Havoc MC3 – Pollux MC3
15:30–17:30 Havoc MB1 – Tornado Geesteren MB1 Havoc MB2 – Rivo Rietmolen MB1 HaDyBo JB1 – Orion JC1
17:30–19:30 Havoc MA1 – Apollo MA1 Havoc MA2 – Rivo Rietmolen MA1

Tijdens de wedstrijden zijn de jeugd coördinatoren aanwezig. Je kunt ze vragen stellen en zij kunnen meer informatie geven.

Na de wedstrijden begint om 20.00 uur de Bonte avond in de kantine van de Bouwmeester voor de ABC-jeugd en senioren teams. Tijdens deze Bonte avond is ook iedereen van harte welkom om te kijken naar de optredens van onze leden.

Op zondag 10 september krijgen onze CMV-leden (Cool Moves Volleybal, ook wel mini’s genoemd, dit zijn kinderen van ongeveer 6 tot en met 12 jaar) een clinic van de trainer van Dames 1, Derek Zwiersen. Tijdens deze clinic kun je komen kijken en kun je erachter komen wat CMV-volleybal is. Tijdens deze clinic zijn de coördinatoren aanwezig om alle vragen te beantwoorden. Na de clinic laten we de jeugdkamp film zien, gemaakt door Heleen Simmelink en komt er voor de jeugd nog een leuke gast… Wie dat is, is nog een verrassing! Vanaf 12.30 uur komen onze senioren teams in actie. Zie hieronder het schema en kom kijken naar mooie wedstrijden!

Tijd Team
10:00–12:00 Clinic CMV
12:30–14:30 Havoc D1 – Apollo D4 Havoc H1 – Aastad H1
14:30–16:30 Havoc D2 – Rivo Rietmolen D1 Havoc D3 – Tegenstander
16:30–18:30 Havoc H2 – Rivo Rietmolen H1 Havoc D4 – Revoc D3 HaDyBo H1 -HaDyBo JA1

Na deze wedstrijden sluiten we het Open weekend af in de kantine van sporthal de Bouwmeester.

Met medewerking van onze sponsor Schulte Safety Products uit Haaksbergen worden dit weekend ook weer shirts verkocht. Met het Havoc logo op de voorzijde en “Havoc” op de achterzijde. Dit jaar worden ze aangeboden in maar liefst 15 verschillende kleuren! Het shirt koste € 14,50 en kan alleen contant worden afgerekend. Er zijn voldoende pas shirts aanwezig en de bestellingen kunnen alleen dit weekend worden doorgegeven.

Ook hangt er dit weekend vanuit de Gemeente een banner om het Jeugdsportfonds onder de aandacht te brengen. Haaksbergse gezinnen kunnen gebruik maken van het Jeugdsportfonds. Kinderen kunnen soms om financiële redenen geen lid worden van een sportvereniging. Iedereen moet kunnen sporten, vindt de gemeente Haaksbergen. Het huishoudboekje mag geen obstakel zijn. Kijk op daarom op Jeugdsportfonds Haaksbergen voor meer informatie.

Bent je enthousiast geworden na het lezen van deze informatie? Kom langs op 9 en 10 september en zie hoe leuk het is bij Volleybalvereniging Havoc!