In memoriam Oene Dijkstra

Hallo volleyballiefhebbers,
Hier een verdrietig bericht van Bernedette Dijkstra. Ik heb mijn hele jeugd bij SVV en HAVOC gevolleybald, net als mijn broertje Peter en zusje Susanne.
Wij zijn in 1992 verhuisd naar het westen. We zijn zo’n 15 jaar geleden (schat ik) nog naar de reünie gekomen, wat ontzettend leuk was om iedereen weer te zien.
Mijn vader Oene was een bekendheid binnen Havoc en niet alleen omdat hij een grote snor had, maar ook omdat hij veel teams coachte en sowieso elke zaterdag in sporthal de Els was. We waren grote fans van Heren 1 maar natuurlijk ook van Dames 1 en moedigden overal aan.
Omdat hij zoveel mensen kende, wil ik het volgende graag laten weten;
Mijn vader is vrijdagochtend in huis ten val gekomen van een ladder, met zijn hoofd op de vloer. Mijn moeder vond hem en hij is meteen met de ambulance naar het ziekenhuis in Alkmaar gebracht. In het begin waren we nog hoopvol maar helaas is hij zaterdagavond overleden in het bijzijn van zijn gezin. We zijn er zeer verdrietig om want hij was nog altijd fit en gezond en zat nog vol met (klus-)plannen.
Zijn kleindochters en hun teamgenootjes zullen hem ook erg missen op de tribunes in Haarlem en omstreken.
Ik wil iedereen die mijn vader kende veel liefs geven van hem, want we hadden het er nog vaak met veel plezier over onze tijd bij Havoc.
Liefs,
Bernedette en familie Dijkstra
PS mocht iemand er behoefte aan hebben, kunnen ze me een mailtje sturen naar Bernedette.dijkstra@gmail.com