Havoc wandeling zondag 14 maart 2021

Beste Havoc leden,

“Nog even volhouden” is hetgeen wat we al een jaar lang horen. We hebben het Coronavirus helaas nog niet onder controle. We missen het samen kunnen trainen en het kijken en spelen van volleybalwedstrijden. Ondanks dat het nu allemaal niet kan en mag in de hal blijven we positief en kijken met elkaar naar wat wel mag en kan.

Omdat we graag wat willen bieden aan alle leden, organiseren we voor jullie een “Havoc wandeling” op zondag 14 maart. Je kunt starten tussen 9.00 en 15.00 uur.
Het wordt een wandeling waarin je een keus kan maken uit 5 of 10 kilometer met uiteraard een rustpunt onderweg en op het eindpunt een aardigheidje voor elke deelnemer.

Voor gezinnen betekent het dat je samen als gezin mag lopen. Als volwassene mag je deelnemen met een teamgenoot of bijvoorbeeld met je partner, zus broer of vriend/vriendin.
Zolang er maar 1 van de lopers lid is van VV Havoc.

Start en eind Locatie: Sporthal de Bouwmeester. Tijdstip van de start wordt ingedeeld naar aanleiding van de opgegeven lopers om zo verspreid te kunnen lopen.

Opgeven kan tot uiterlijk woensdag 10 maart via de mail info@vvhavoc.nl
Geef in de mail aan met wie je gaat lopen en welke afstand je wenst te lopen.

Om alles op een veilige manier te laten verlopen is het van belang dat iedereen zich aan de opgestelde voorwaardes houdt:

– Houdt 1.5 meter afstand.
– Kom niet veel eerder dan de begintijd die nog gecommuniceerd gaat worden.
– Blijf thuis als je klachten hebt:
– Blijf niet hangen als de activiteit klaar is.

We hopen op goed weer 14 maart en veel enthousiaste wandelaars.

Groetjes,
Sanne Dijkman en Harriet Nijland,