Havoc N3-1 Kampioen! Phileine, Merel, Nienke, Evi & Rosan

Havoc N3-1 Kampioen! Phileine, Merel, Nienke, Evi & Rosan.

Nadat de eerste vier wedstrijden met grote overmacht gewonnen werden dachten de meiden vorige week in de Bouwmeester onder het toeziend oog van opa’s en oma’s, vriendjes en vriendinnetjes en natuurlijk de fanatieke ouders het klusje wel even te klaren. Er moest alleen nog even met 7-1 van Havoc N3-2 gewonnen worden. De meiden van N3-2 gaven zich niet zomaar gewonnen en vochten voor elk punt. Dat vechten werd beloond en ze wonnen de 3e set met 3-2. Helaas voor N3-1 “nog” geen kampioen. De wedstrijd eindigde in 6-2 voor N3-1.

Een week later dan maar in de Hoeve bij Isivol. Fleur Kaspers en Noortje van Dijk speelsters van N4-2 waren er ook weer bij met hun spandoek om de meiden aan te moedigen. Super leuk.

9.00 uur begin van de wedstrijd. De eerste set speelden de meiden niet alleen tegen Isivol maar ook tegen de zenuwen. De eerste set ging dan ook met 3-2 naar Isivol. Nog geen kampioen. Pffff die druk…….De meiden kregen de zenuwen onder controle en begonnen hun eigen spel te spelen. De 2e set ging overtuigend naar Havoc 3-1 kampioen!!!!!!!
Groot feest de 3e set werd gelijk gespeeld en de 4e set ging weer naar Havoc. Dat maakte allemaal niet meer uit want we zijn toch al kampioen was een veel gebruikte kreet bij de laatste punten.

Na het uitreiken van de medailles, shirtjes en de nodige snoepjes hebben we in de kantine een taartje gegeten om het kampioenschap te vieren.

We zijn super trots op onze meiden Phileine, Merel, Nienke, Evi en Rosan.
Van harte gefeliciteerd!