Halve Finale Open Club kampioenschappen CMV zaterdag 17 februari

Zaterdag 6 januari heeft het CMV-team zich geplaatst voor de halve finale van de NOJK! Ze horen nu al bij de beste 32 teams van Nederland in hun leeftijdscatagorie en gaan 17 februari strijden voor een nog hoger plekje op deze ranglijst. 💪
Zaterdag wordt er afgereist naar Horst (Limburg).
Sporthal Dendron, Gebr. van Doornelaan 128, 5961 BE Horst. Voor wie wil komen aanmoedigen, het is maar een kleine 2 uur rijden van Haaksbergen;-)
De eerste wedstrijd begint om 11.00 uur tegen VOKO uit Oosterhout.
Dit is het wedstrijdprogramma voor zaterdag.
Het team bestaat uit Merel van Dijk, Roos Grooters, Pien Kamphuis, Lieke Mentink, Annelin Nijland, Elke Nijland, Femke Rupert en Elin Slotman. De vaste tellers van het team zijn: Isa Hendriks en Isa Noordink. De trainsters/coaches zijn Anne Baumeister en Fleur Koenderink.
We willen jullie ongelooflijk veel succes wensen! Het CMV NOJK-team van Havoc is er klaar voor!!