Geen verandering in de bestaande richtlijnen!

Naar aanleiding van de persconferentie van burgemeester Welten van Haaksbergen vrijdag 25-9-2020, ziet Volleybal Vereniging Havoc geen aanleiding om haar richtlijnen te moeten veranderen. Vanaf het begin van de uitbraak van het Corona virus heeft onze vereniging zich gehouden aan de richtlijnen van de overheid/RIVM. Dat blijven we nu ook doen. De richtlijnen zoals ze zijn opgesteld blijven we handhaven. Zie hiervoor onze pagina met richtlijnen. Trainingen en wedstrijden kunnen door blijven gaan. Sporthal de Bouwmeester is zodanig ingericht dat we de 1,5 meter kunnen waarborgen op onze wedstrijddagen. Op zaterdag is zelfs een veld uit gepland van wedstrijden zodat teams voor de volgende speelronde hier plaats kunnen nemen met inachtneming van 1,5 meter. Mocht een tegenstander op dit moment niet kunnen of durven te spelen in Haaksbergen, dienen ze uiteraard contact op te nemen met de Nevobo. Andersom geldt dat natuurlijk ook voor onze teams. Geef het aan bij het wedstrijdsecretariaat.

De kantine is gesloten t/m 20 oktober 18.00 uur. Dit op advies van de overheid (28-9-2020 bekend gemaakt).
Zoals we de afgelopen weken hebben opgemerkt, houdt iedereen zich aan de opgestelde richtlijnen. We realiseren ons, dat in Haaksbergen het aantal besmettingen met Covid-19 op dit moment gemiddeld hoger ligt, maar we zijn van mening dat we niet zomaar kunnen stoppen met volleybal. Zowel de overheid/RIVM en de NOC*NSF/Nevobo geven nog steeds aan om te blijven werken (indien mogelijk thuis), te blijven sporten, naar school te gaan en om ons samen aan de richtlijnen te houden!

– blijf bij klachten thuis en laat je testen;
– houd 1,5 meter afstand van anderen;
– was vaak uw handen en hoest en nies in uw elleboog;
– werk zoveel mogelijk thuis;
– vermijd drukte: – ga weg als het druk is;
– reis zoveel mogelijk buiten de spits.

Pas goed op elkaar, spreek elkaar aan en blijf gezond!
Voor vragen en opmerkingen zijn wij uiteraard bereikbaar.
Je kunt ons direct aanspreken of via jullie coördinatoren.

Sportieve groeten,
Het Coronateam en het Bestuur van Volleybal Vereniging Havoc