Geef je op voor de belactie!

Woensdag 23 november tussen 18.30 en 21.30 uur vind de belactie plaats in het clubgebouw van Havoc van de Vriendenloterij.
Dit kan ons als vereniging structureel enkele duizenden euro’s opleveren zonder dat het de deelnemer extra geld kost, door alleen het lot te koppelen aan vv Havoc. Mobiliseer alvast zoveel mogelijk vrienden en kennissen die lid zijn van de Vriendenloterij of lid willen worden. Vraag ook hun telefoonnummer, zodat wij ze die avond kunnen bellen. Met hun gegevens over het lotnummer koppelt de Vriendenloterij deze loten aan vvHavoc.
Nieuwe leden krijgen nl een welkomstpresentje van een dagje uit twv € 84,–.
In onderstaand Herfstactie informatiedocument staat meer informatie.

Alle leden kunnen die avond een telefoontje verwachten van Havoc met de vraag of ze hun lot willen koppelen aan vvHavoc. Dit kost je niets extra en Havoc krijgt de helft van de inleg bijgeschreven op haar rekening.

Wij zoeken nog mensen die mee willen doen met de belactie. Het kost je maar drie uurtjes van je tijd en het kan voor Havoc een leuke, structurele bron van inkomsten zijn.

Voor deze belactie zijn wij opzoek naar vrijwilligers die één avond willen helpen met bellen.
Geef je op via info@vvhavoc.nl
informatiedocument-herfstactie