N4-1 kampioen!!!

Zaterdag 9 december vertrok N4-1 al om 7.30 naar Sporthal de Veste in Borne. Het sneeuwde hevig voor het eerst dit jaar waardoor de weg zeer glad was. De meiden waren zeer enthousiast over de sneeuw… zou het enthousiasme een voorteken zijn geweest? Met 43 punten en uitgerekend 11 punten te moeten halen om ’save’ kampioen te kunnen worden, zijn de meiden begonnen (nog een beetje slaperig) met de eerste wedstrijd tegen Cupido N4-1. Deze werd toch wel met gemak gewonnen en daarmee hadden we onze eerste 6 punten al binnen. Daarna meteen de wedstrijd tegen TiMax/DeVoko N4-2. De meiden waren al lekker warmgedraaid en hebben toen veel actiever gespeeld. Door een zeer scherpe serve, mooie reddingen en het perfect zoeken naar de gaatjes werd ook deze wedstrijd gewonnen met 3-0! Hierdoor eindigden ze met 55 punten in de competitie en zijn ze KAMPIOEN geworden:-). De meiden waren dolgelukkig en hebben dit met medaille/snoep/taart/patat uitbundig gevierd. Een dag om niet meer te vergeten!

Namens de meisjes CMV-N4-1