31 mei Volleyball Nations League; het verhaal van Evi en Lisse

Donderdagavond 31 mei 2018, Volleyball Nations League in Apeldoorn, werd een dag voor Evi en Lisse om nooit te vergeten. Evi had voor haar verjaardag kaartjes gevraagd voor dit evenement, maar dat je dan gevraagd wordt om met één van de spelers het speelveld op te mogen lopen, had ze nooit durven dromen. Ze mocht zelf kiezen met wie. Evi koos voor Celeste Plak en Lisse koos voor Lonneke Slöetjes. Voordat de wedstrijd begon, mochten ze de warming up bijwonen. Ze waren uiteraard best zenuwachtig maar werden gerustgesteld door Celeste en Lonneke. Ze waren allemaal erg aardig!
Toen het moment daar was, renden de speelsters het veld op met aan hun hand, Evi en Lisse. Glunderend van oor tot oor wensten ze de spelers van Brazilië een prettige wedstrijd van wie ze ook nog eens een speldje kregen. En als klap op de vuurpijl werden ze omgeroepen met de woorden: ‘En mag ik een applaus voor de nieuwe oranje generatie, van HAVOC Haaksbergen liepen mee: Evi en Lisse!!’

Op de website van de Nevobo Oranje dames vind je nog meer informatie over het Nederlands damesteam.