Geen mogelijkheid om publiek te ontvangen in de Bouwmeester

De eerste trainingen zijn geweest en de eerste wedstrijden zijn al weer gespeeld. Onze eerste indruk is dat dit goed verloopt, dat is een compliment aan ons allemaal!
In de komende periode staan er competitie wedstrijden gepland. Voordat je een uitwedstrijd gaat spelen bekijk eerst de website van de thuisspelende vereniging voor informatie over de daar gehanteerde coronamaatregelen! Kun je douchen, mag er publiek komen, hoeveel rijdende ouders mogen er max mee, wat zijn de looproutes etc. Dit verschilt per sporthal en per Gemeente.
Ons dringende advies om mondkapjes in de auto te dragen, geldt nog steeds! Dit geldt niet voor kinderen tot en met 12 jaar oud. We adviseren ook nog steeds dringend de rijdende ouder een mondkapje te dragen omdat wij ervan uit gaan dat de inzittenden niet uit hetzelfde gezin komen.

Tijdens de reguliere competitiewedstrijden van Havoc is er geen mogelijkheid om publiek te ontvangen in sporthal de Bouwmeester. Dit geldt voor zowel de wedstrijden in de weekenden als de doordeweekse competitie wedstrijden. Een spontaan bezoek is niet mogelijk van wege de beperkte ruimte op de tribune. Dit geldt overigens voor alle leeftijden! Goed om te weten is dat we de komende weken gebruiken om te kijken hoe de maatregelen in de praktijk verlopen.

De gasten van Havoc, die op woensdag of zaterdag naar sporthal de Bouwmeester komen, krijgen op maandag respectievelijk dinsdag voorafgaand aan de wedstrijden, onze richtlijnen toegestuurd. Dit om onduidelijkheden en verrassingen (zoals geen publiek) te voorkomen.

Algemene Richtlijnen
– Voor alles geldt: gebruik je gezond verstand.
– Heb je klachten: blijf thuis en laat je zo snel mogelijk testen.
– Houd 1,5 m afstand met personen van 18 jaar of ouder (uitzondering tijdens het sporten).
– Was vaak je handen met water en zeep, juist ook voor en na bezoek sportlocatie.
– Douche na de training of wedstrijd bij voorkeur thuis.
– Volg de regels en aanwijzingen van de locatie waar je bent.
– Vermijd drukte.