Havoc verslaat bekerfinalist!

De vrouwenploeg van volleybalclub Havoc boekte een mooi succes op een doordeweekse avond.
WIK Steenderen Dames 1, uitkomend in de derde divisie, werd op overtuigende wijze verslagen. Het thuispubliek, in een overvolle Sporthal de Bouwmeester, zag het eerste damesteam van Havoc met 3-0 winnen. De setstanden waren zeer duidelijk: 25-7; 25-17; 25-20. Hierdoor bekert Havoc verder naar de kwartfinale. Deze wedstrijd dient voor 7 maart gespeeld te worden. Trainer/coach Daan ter Braak: “We hadden een goeie servedruk, maar ook met variërende aanvallen waren wij de bovenliggende partij”

Dat Havoc dames 1 überhaupt deze bekerwedstrijd speelde was al een bijzondere prestatie. De vorige bekerwedstrijd werd namelijk van de bekerwinnaar van vorig seizoen, Krekkers Dames 2, gewonnen.

Anique Busschers, nummer 3 van Havoc: “We staan nu gewoon al met onze grote teen in de finale”