Dames 1 wint thuis en is weer en ronde verder in de beker!

Maandagavond 3 december was het weer zover. Dames 1 kon zich weer opmaken voor een bekerwedstrijd. Dit keer speelden de dames tegen Heeten Sportief Dames 1, wat in de reguliere competitie ook in de 1e klasse speelt. Om 20.00 uur klonk het eerste fluitsignaal in sporthal de Bouwmeester.

We begonnen moeizaam aan de wedstrijd en konden ons eigen spel niet echt oppakken. Aan het einde van de set kregen we ons spelletje weer onder controle. Echter iets te laat, want we wisten deze set helaas niet te winnen en verloren de set met 19-25. Vol goede moed begonnen we aan de tweede set. Deze ging beter, gelukkig. We konden ons eigen spel vasthouden en konden mooie punten scoren deze set wonnen we met 25-15.

Op naar de derde set. Deze set was weer een stuk spannender dan de tweede set. We bleven vechten en wisten gelukkig deze set te winnen met 30-28. Nog een set te gaan en we waren door naar de volgende ronde. We gingen weer knallen en deze set ging dan ook een stuk makkelijker dan de set hiervoor. We wonnen deze set met 25-11!!

Met deze stand wisten we de wedstrijd met 3-1 te winnen. Nu zijn we door naar de volgende ronde en mogen we, jawel, overwinteren in de beker!!

We zitten nu bij de laatste 16 teams van regio oost. Het is nog niet bekend tegen wie we de volgende wedstrijd in de beker spelen, maar we houden jullie op de hoogte. We hebben er in ieder geval nu al zin in!

Publiek bedankt voor het aanmoedigen afgelopen maandag en we hopen jullie weer te zien bij de volgende thuiswedstrijd of bij de volgende bekerwedstrijd!

Groetjes dames 1