Week van de scheidsrechter

Van zaterdag 30 september tot en met zondag 8 oktober vindt de Week van de Scheidsrechter plaats.

Scheidsrechters zijn goud waard !

Doordeweeks, in de weekenden, het maakt niet uit, de scheids springt gewapend met fluit en kaarten in de auto of op de fiets om volleybal voor ons allen mogelijk te maken; dankzij hen kunnen wij genieten van onze prachtige sport.

Zonder scheids geen wedstrijd!

Als vereniging roepen we onze leden op hun officials tijdens die week in het zonnetje te zetten. Zo’n blijk van waardering geeft extra motivatie en energie én kan leden die nog niet fluiten een zetje geven richting een beginnerscursus. Goede redenen om mee te doen dus! Wil je jullie official een groter podium geven, dan deel je jullie acties tijdens de week op social media met #scheidsbedankt en #volleyscheids.

Wat je ook doet, zorg ervoor dat de scheids zich tijdens de Week van de Scheids extra gewaardeerd voelt!

Samen maken we er weer een topweek van.

Heel veel plezier tijdens de Week van de Scheidsrechter 2023!