Wedstrijd in de spotlights: Havoc MC5 – Havoc MC4 Vrijdag 17 februari om 16.45 uur in de Els

Nog even en het is krokusvakantie en carnaval! Aankomend weekend spelen veel teams hun laatste wedstrijd voor de vakantie.
Graag wil ik een wedstrijd van dit weekend in de spotlights zetten.
Het gaat om de wedstrijd tussen Havoc MC5 en Havoc MC4!
Deze wedstrijd wordt aanstaande vrijdag om 16.45 uur in Sporthal de Els gespeelt.
Havoc MC4 bestaat uit de volgende topspelers: Laura, Anouk, Esmée, Roxy, Tessa, Lieke, Meike, Manouk, Kelly en Sterre. Ze worden getraind en gecoacht door Kirsten Lentink en Susan Nijhof.
Havoc MC5 bestaat uit de volgende topspelers: Isa, Lieke, Tiara, Femke, Demi, Annelin, Wieke en Denise. Dit team wordt getraind en gecoacht door Lucia ten Buuren, Maud Spoolder en Danique Vaanhold.
Als je naar de stand kijkt doen de teams zeker niet voor mekaar onder. Ze staan op plek 8 en 9 van de ranglijst.
Het mooie van deze teams is dat de meiden mekaar kennen. Sommigen van jullie zullen vriendinnen zijn dus dat maakt het extra spannend en leuk:-)

Kom vrijdagmiddag allemaal kijken in sporthal de Els naar deze wedstrijd! Familie, vrienden en vriendinnen, je schoolklas.. er is genoeg plek in de sporthal om jullie aan te moedigen!
Heel veel succes en ik verwacht wel een mooie/grappige/gekke/leuke of gezellige groepsfoto van jullie!

Havoc MC4
Havoc MC5