Open Weekend op 11, 12 en 13 september!

Het is dan bijna zover, aanstaand weekend vindt het Open Weekend plaats (11, 12, 13 en 14 september). Tijdens dit weekend kunnen de teams van Havoc zich voorbereiden op het nieuwe seizoen door het spelen van verschillende oefenwedstrijden.

Door Corona zal dit weekend er anders uitzien dan voorgaande jaren. We hebben dan ook de nodige maatregelen getroffen om elk team alsnog de gelegenheid te geven om een oefenwedstrijd te spelen. Wij als organisatie hebben uiteraard nog steeds ontzettend veel zin in om het nieuwe seizoen tijdens dit weekend met jullie te openen!

Tijdens het weekend dient iedereen zich te houden aan het Protocol oefenwedstrijden tijdens Open Weekend. Daarnaast lopen er het hele weekend begeleiders en organisatie in de zaal rond. Zij geven aan welk team wanneer het veld mag betreden, mogen douchen en in en rondom de kantine mogen. Het is belangrijk dat iedereen deze aanwijzingen opvolgt om zo een veilig weekend met elkaar te kunnen hebben.

Het schema van het weekend is al volgt:

Vrijdag 11 september
Op vrijdag trainen de CMV-leden gewoon op hun eigen tijdstip waarna de training wordt afgesloten met ranja en patat in de kantine!

Zaterdag 12 september
Op zaterdag worden er verschillende oefenwedstrijden gespeeld:

Zondag 13 september
Ook op zondag worden er verschillende oefenwedstrijden gespeeld. Het schema hiervan is als volgt:
10.00 – 14.50 | Veld 1 & 2 | Toernooi dames 1
14.50 – 18.10 | Veld 1 & 2 | Toernooi dames 2
14.30 – 16.00 | Veld 3 | Havoc HS1 – Isivol HS 1
16.30 – 18.00 | Veld 3 | Havoc MA1 – Cupido MA2
Voor zondag geldt hetzelfde: De tijd op het schema is de starttijd van de wedstrijd. Je mag 40 minuten voor de wedstrijd aanwezig zijn in de hal (dus 10 minuten voordat je kunt inspelen). Na de wedstrijd mogen jullie wat drinken en een patatje eten in en rondom de kantine, daarnaast kunnen jullie ook douchen. Dit wordt allemaal begeleid door de begeleiders en organisatie.

Maandag 14 september
Na afloop van de heren- en dames recreanten trainingen zijn er voor de teams warme en koude hapjes in de kantine.

Verkoop inspeelshirts en vesten
Ook dit jaar kun je weer een inspeelshirt en/of vest bestellen. Dit kun je bestellen bij de entree van Sporthal de Bouwmeester. Inspeelshirts zijn er in 14 verschillende kleuren met op de voorzijde het Havoc logo en achterzijde bedrukt met Havoc (€ 14,50 per stuk). Daarnaast kun je ook een donkerblauw vest met dezelfde bedrukking bestellen € 35,00 per stuk.
Vrijdag: 16.00 – 19.30 uur een shirt of vest aan te schaffen.
Zaterdag: 10.00 – 19.00 uur.
Zondag: 10.00 – 17.00 uur.
Maandag: 18.30 – 20.45 uur.

Geen publiek
Helaas is er tijdens het Open Weekend geen mogelijkheid om publiek te ontvangen in de Bouwmeester.

We hebben er zin in en wensen iedereen veel spelplezier tijdens het Open Weekend!