Nog even en dan is het zover! Havoc Jeugdkamp 2020!

Mits de corona-maatregelen dit toelaten, kunnen we op kamp met onze jeugd en begeleiders. Wij volgen hierbij het zomerkampen-protocol dat is uitgegeven in samenwerking met het RIVM.

Belangrijk: Wanneer je verkoudheid, keelklachten en/of koorts hebt gehad in de 24 uur voor het vertrek van kamp, mag je helaas niet mee. Voor een specifiekere beschrijving van deze klachten kan je de richtlijnen van het RIVM op hun site raadplegen.

Heb je aandoeningen die dezelfde symptomen als Corona veroorzaken, zoals bijvoorbeeld astma of hooikoorts, is het belangrijk dit van te voren te mailen naar jeugdkamp@vvhavoc.nl.
Niet alleen geven wij elkaar de ruimte πŸ˜‰, ook ons thema van dit jaar is DE RUIMTE! πŸ‘½
Wij zouden het supertof vinden als jullie weer verkleed naar De Els komen op vrijdagmiddag!

In de Jeugdkampbrief 2 2020 staat alle verdere informatie voor het kamp.

Wij wensen iedereen een mooie zomervakantie toe en kijken uit naar ons kamp!