N5-1 helaas niet door op de Nationale Gesloten Jeugd Kampioenschappen!

Afgelopen zaterdag 6 mei 2017 heeft N5-1 deelgenomen aan de Nederlandse Gesloten Club Kampioenschappen in Borne! In de poule werd alles gewonnen! Daarna moest er een kruisfinale gespeeld worden, die helaas maar nipt werd verloren. Al met al hebben de meiden en ouders een hele leuke en sportieve dag gehad!

Afgelopen seizoen is CMV team N5-1 op een keurige tweede plaats geëindigd in de competitie!
Deze tweede plek geeft de mogelijkheid deel te nemen aan de Nationale Gesloten Jeugd Kampioenschappen (NGJK).
Deze kampioenschappen vinden komende zaterdag 6 mei plaats in sporthal De Veste in Borne.
Team N5-1 bestaat uit de toppers: Demi Hofste op Bruinink, Jolijn Nijland, Lotte Noordink en Nina Plas; Myrthe Portier is zaterdag helaas verhinderd.
Dames, heel veel plezier en succes met de wedstrijden zaterdag!