Mini van de week bij dames 1 – Elin Slotman

Aanstaande zaterdag speelt dames 1 om 13.45 uur haar eerste thuiswedstrijd van het nieuwe jaar. Deze wedstrijd wordt gespeeld tegen Isivol dames 1. Tijdens deze wedstrijd is Elin Slotman uit N5-2 Mini van de Week.

Over Elin:
Hallo dames 1,
Ik ben Elin, en ik ben 9 jaar oud. Ik zit in groep 6B van het Los Hoes, echt een super leuke school. Ik ben ongeveer 2,5 jaar lid van Havoc, ik zat eerst op ballet maar ik wou iets anders proberen. En toen ben ik begonnen bij volleybal, en ik wist het zeker! Volleybal is mijn sport. Het is helemaal geweldig dat mijn BFF (Evi Catier) ook bij Havoc speelt, helaas zitten we niet in het zelfde team. Ik heb al een paar keer een fanatieke wedstijd van jullie gezien.
Mijn hobby`s zijn natuurlijk volleybal maar ook vind ik dwarsfluiten erg leuk. Ik speelde tot de kerstvakantie in niveau 4-1 dat was een erg leuk en fanatiek team. Sinds de nieuwe teamindeling zit ik in niveau 5-2 dit lijkt me ook een leuk team.
Mijn doel met volleybal is om later als ik heel…….. maar dan ook echt heel……. veel getraind heb in het Nederlands dames team kom te volleyballen en als dat niet lukt zou ik graag juf willen worden op de basisschool.
Veel plezier en heel veel succes met de wedstrijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUP HAVOC!!!

De wedstrijd begint zaterdag om 13.45 uur in sporthal de Bouwmeester.
elinElin