Mini van de week bij heren 1: Elin van den Brink

Hoi, ik ben Elin, ik ben 12 jaar oud en zit in groep 8 van de Pius X. Samen met mijn ouders en zusje Merle woon ik in het centrum van Haaksbergen. Het lekkerste eten vind ik pannenkoeken en het minst lekkerste eten vind ik spruitjes.

Ik zit nu al iets meer dan 2 jaar op volleybal en speel in niveau 6-2. Ik heb altijd super veel plezier tijdens de trainingen en wedstrijden. Ik heb training op de dinsdag en de vrijdag, en af en toe een wedstrijd op de zaterdag.

Mijn hobby’s zijn volleyballen en dansmarietjes. Wat ik ook heel leuk vind is om naar een wedstijd te kijken van Heren 1 of Dames 1.

In mijn vrije tijd speel ik graag met mijn vriendinnen. Wat ik ook heel leuk vind is om spelletjes te doen met mijn familie en dan vooral het spelletje Keer Op Keer. Buitenspelen vind ik ook heel leuk vooral bij mijn opa en oma op de boerderij.

Ik vind het leuk om Mini van de Week te zijn bij Heren 1.

Zaterdag 30 maart om 14.15 uur speelt Havoc heren 1 in sporthal de Bouwmeester tegen Fysio Engbersen Aastad heren 2.