Meld je aan voor de Havoc Pubquiz op 15 september!!

Beste leden,

Na een warme zomer is het bijna weer tijd voor het jaarlijkse Open Weekend. Een weekend vol superleuke activiteiten bij de vereniging om het nieuwe volleybal seizoen goed met zijn allen te openen. Dit jaar vindt het Open Weekend, zoals jullie misschien al wel weten, plaats op zaterdag 15 en zondag 16 september.

Tijdens dit weekend houden we dit jaar voor het eerst de Pubquiz. Deze vindt plaats op zaterdagavond 15 september aanstaande. We starten om 20.00 uur in de kantine van sporthal de Bouwmeester. Tijdens deze Pubquiz is iedereen van harte uitgenodigd om deel te nemen.

Wil je graag meedoen? Geef je dan op door een mailtje te sturen naar Open Weekend.
Zorg ervoor dat je team bestaat uit maximaal 6 personen. Dit omdat met meer mensen het minder leuk wordt in een team.

Ook voor vragen kun je ons altijd een mailtje sturen.

Graag tot het Open Weekend!

Groetjes de Open Weekend Commissie
openweekend@vvhavoc.nl