Inschrijving Jeugdvolleyfestival geopend!

Hallo volleyballers,

Dit jaar organiseren wij weer het JeugdVolleyFestival. Dus heb jij zin om samen met je vrienden en vriendinnen een paar wedstrijden volleybal te spelen voor de zomervakantie, dan is dit je kans!
Wij organiseren namens Volleybal Vereniging Havoc een jeugd volleyfestival toernooi voor de leeftijd van 12 t/m 16 jaar.

Heb je afgelopen seizoen in de B of C gevolleybald of je zit niet op volleybal en je bent tussen de 12 en 16 jaar, dan kun je je hiervoor opgeven. Je mag zelf een team samenstellen van minimaal 6 personen. Niet iedereen van je team hoeft op volleybal te zitten.
Dus stel een team samen met al je vrienden. Er mogen maximaal 3 jongens in het veld staan. Heb je een team met meer jongens overleg dit eerst even met één van ons.

Het JeugdVolleyFestival is van 20 juni t/m 5 juli tussen 17.00 en 19.00 uur en de wedstrijden worden doordeweeks gespeeld. Het ligt aan het aantal deelnemende teams hoeveel wedstrijden je moet spelen. De regels worden opgesteld naar aanleiding van het niveau van de deelnemende teams. De kosten voor dit toernooi zijn € 5,- per team. Dit mag contant worden voldaan op de eerste wedstrijddag of overgemaakt worden op rek. nr. NL36RABO0324290195 tnv Havoc onder vermelding van je teamnaam.

Wees op tijd en lever dus snel je aanmeldbriefje in om mee te doen aan dit leuke toernooi.
Natuurlijk is er tussendoor of na de wedstrijd ook iets lekkers in de kantine voor iedereen!

De datums wanneer je moet volleyballen worden naar de mail van de contactpersoon van jouw team gestuurd.
Lever het Aanmeldingsformulier vóór 20 april in via: jeugdvolleyfestival@vvhavoc.nl

Dus niet in de Havoc brievenbus of bij je trainster/trainer!

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd bij ons terecht of via de mail.

Groetjes,
de JeugdVolleyFestival commissie,