Open Weekend 2019. Het leukste weekend van Havoc voor iedereen!

Ook dit jaar organiseert Volleybal Vereniging Havoc weer het Open Weekend. De deuren van de vereniging staan voor iedereen open op vrijdag 13, zaterdag 14 en zondag 15 september 2019.
Tijdens het Open Weekend worden er verschillende activiteiten georganiseerd. Tijdens deze activiteiten kun je samen met ons het nieuwe volleybalseizoen openen en kennis maken met onze vereniging.
Op vrijdagavond trappen we het weekend af met een vossenjacht en disco voor onze jongste jeugd (CMV) van 16.30 tot 20.00 uur.
Op zaterdag 14 september spelen onze jeugdteams (ABC jeugd) een oefenwedstrijd in Sporthal de Bouwmeester. De eerste wedstrijden beginnen om 10.00 uur.
Op zondag spelen onze senioren teams diverse wedstrijden in de sporthal. Om 10.00 uur beginnen de eerste wedstrijden.
Publiek is op deze zaterdag en zondag natuurlijk van harte welkom om bij de wedstrijden te komen kijken.

Op zaterdagavond vindt dit jaar een muziekbingo plaats! Hier zijn uiteraard mooie prijzen te winnen. We gaan er een gezellige avond van maken. Wil je meedoen met de Muziekbingo? Geef je dan op met je team, vrienden of bekenden. Ook als je geen lid bent van Havoc ben je van harte welkom om deel te nemen aan de muziekbingo. (max 4 personen per team). We beginnen om 20.00 uur.
Graag aanmelden via Open Weekend (openweekend@vvhavoc.nl).
Ben je enthousiast geworden? Of ben je geïnteresseerd in volleybal? Kom gerust langs! Het hele weekend zijn er coördinatoren aanwezig om alle vragen te beantwoorden en meer te vertellen over onze vereniging.
Wij zien je graag tijdens het Open Weekend!